• Uruchomienie dla Klientów telefonicznych serwisów samoobsługowych
  • Renowacja i usprawnienie kolejnych Biur Obsługi Klienta w Krośnie Odrzańskim, Wolsztynie, Nakle nad Notecią, Gryficach, Świnoujściu, Kościanie, Świeciu, Mogilnie, Goleniowie oraz Choszcznie
  • Produkcyjne wdrożenie systemu bilingowego w zakresie rozliczeń paliwa gazowego
  • Wprowadzenie automatyzacji procesów obsługowych, z wykorzystaniem m.in. robotyzacji procesów biznesowych (RPA), która przełoży się na terminową realizację kluczowych wskaźników w ramach realizowanych procesów
  • Uruchomienie produkcyjne systemu CRM w Contact Center
  • Dostosowanie zasad przetwarzania, wykorzystywania i przechowywania danych osobowych oraz formularzy i dokumentów do nowych przepisów wynikających z Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) dla sprawnej realizacji praw Klientów ENEA wynikających z RODO
  • Uruchomienie funkcjonalności umawiania wizyt w Biurach Obsługi Klienta przez stronę www.enea.pl oraz przez konsultantów Contact Center